Generali Życie

3.7/5
Hero wstęp

Generali Życie - Co to za firma?

Atrakcyjność oferty
Kontakt z klientem
Cena / jakość

O firmie

Czemu warto wybrać nas

Najważniejsze fakty:

01

Fakt

Fakt

Fakt

Fakt

03

Fakt

Fakt

04

Fakt

Fakt

Fakt

Fakt

06

Fakt

Fakt

Opinie klientów

Opinie klientów

Sprawdź, co mówią o nas klienci. Opinie są dla nas bardzo ważne, ponieważ pomagają nam stale doskonalić nasze usługi.

IN
Izabella Nowak
Bardzo sympatyczni ludzie i miła atmoswera
5/5
JJ
Julia Jarzecka
Polecam! Sympatyczna i fachowa obsługa!
5/5
Łukasz Tylkowski
Bardzo sympatyczne nowe wnętrze w zabytkowym ratuszu Warszawy.
5/5
M
Michal
Nie polecam. Jestem poszkodowanym w sprawie zalanego mieszkania, zgłoszenie z polisy sprawcy(czyli Generali). Brak sensownego kontaktu ze strony Generali. Jesteś poszkodowanym, trudno, radź sobie sam, bierz ochłap i nie zawracaj nam głowy. Sprawca nie ułatwia tematu, twierdzi że u niego problem nie istnieje a ja zaraz będę miał grzyba w mieszkaniu. Nie wiem co robić. Przecież nie będę sąsiadowi skuwał płytek. Myślę o skardze, drodze sądowej, bądź jakims UOKIK.
1/5
S
Serhii
Dobre ubezpieczenie, wszystko uczciwie opłacone, ale trochę powolna praca. Polecam.
4/5
PB
Peter Brygiewicz
Mycket trevlig och professionell bemötande i vackra lokaler.
5/5
RW
Robert Wolinski
Jak na Warszawę to idealne miejsce. Duży parking, łatwy dojazd.
4/5
AB
Anna B.
Nie miałam problemu z uzyskaniem odpowiedzi na moje pytania. Jeśli petent będzie miły, to pracownik również i nikt nikomu nie popsuje dnia. Choć z zasady, to petenci są bardziej nerwowi i mniej wyrozumiali, a szkoda. Choć muszę się przyznać bez bicia , że niektórzy pracownicy GB na telefon i nie tylko, bardzo się postarali, aby przekroczyć moją granicę uprzejmości.
5/5
AW
Alicja W
Pomoc drogowa bardzo profesjonalna, natomiast infolinia - klasyka, nie mają pojęcia, co mówią. Pani twierdziła, że maksymalnie do godziny podjedzie ktoś mi pomóc, natomiast okazało się, że kilkukrotnie moje zlecenie było odrzucone i do prostej kwestii, która uniemożliwiła mi jazdę a naprawić można na miejscu w kilka chwil w Warszawie, czekałam 3 godziny. Wolałabym, żeby ktoś podał dłuższy czas oczekiwania, cokolwiek można wtedy zrobić, pojechać, itp. a nie koczować w zimnym samochodzie w nocy, myśląc, że zaraz ktoś się zjawi. Panowie z pomocy drogowej, bardzo ogarnięci! Świetny kontakt i mówią wprost, za ile można spodziewać się kogoś - wielka szkoda, że nie działa to na infolinii.
3/5
JF
Jacek Frymus
Mega trudny kontakt, lub jego brak z opiekunem szkody. Kiedy już się to udało odszkodowanie szybko wpłynęło na konto.
3/5
MU
Michal Urb
Najgorsza firma ubezpieczająca w kraju , po pieniądze są odrazu a jeśli trzeba wypłacić to już tyle problemów ze w głowie się nie mieści .
1/5
E
Elżbieta
Dobry produkt. Dużo udogodnień i korzystnych propozycji. Kompetentna obsługa. Szybka wypłata świadczeń.
5/5
D
Dariusz
Przeczytałem , zaakceptowałem, zapłacilem i miałem wypadek 5 miesięcy później. Wypłata za szpital, uszczerbek itp - szybko i bez problemu. jestem zadowolony. Te opinie negatywne piszą pewnie ci, co przekombinowali
5/5
AN
Anna Nienałtowska
Moją współpracę z tą firmą oceniam dobrze. Nawet jak zrezygnowałam z polisy na wyjazd zagraniczny, bo nie doszedł do skutku, zwrócili mi opłaconą składkę. Polecam
5/5
ST
Są,karim T
Je pôle…..ponta 12 gudrzin szakale na auto Zastępca.imię udberaja telefonem
1/5
RB
Rafał Barbachowski
ZDECYDOWANIE ODRADZAM WSPÓŁPRACĘ Z FIRMĄ GENERALI - OD PONAD 15 MIESIĘCY FIRMA MIGA SIĘ OD ODPOWIEDZIALNOŚCI I WYPŁATY ODSZKODOWANIA , OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM.
1/5
Katarzyna Łukasik
W nowej siedzibie zabrakło punktu obsługi klienta. Szkoda.
3/5
K
Karmel
Jestem zadowolony jakość/cena
4/5
MB
Mariusz Błaszczyk
Bardzo ładne miejsce
5/5
MB
Marian Blonek
W czasie rozmowy telefonicznej zostal rozwiazany problem szybko sprawnie
5/5
DM
Dawid Maciejewski
Obsługa poniżej wszelkiej krytyki. Potrzebowaliśmy lawetę Niby przyjęta sprawa, minęły 2h i po kolejnym naszym telefonie okazało się że moja sprawa nie istnieje :) następna informacja z Generali była taka, że nie jest możliwe zabranie mojego auta lawetą ponieważ ma niestandardowe wymiary i mam sam sobie szukać lawety mimo że mam AC i assistance :) to wszystko w ubezpieczeniu za grubo ponad 4 tys. zł. Generali przez dwa dni nie potrafi znaleźć lawety, która ja sam znalazłem w kilka godzin.
1/5
DS
Dennis Sperling
Śmiech na sali. Mimo wykupionego dodatkowego pakietu wizyt domowych mamy sobie jechać do szpitala. Widzimy się w sądzie
1/5
WK
Waldemar Knober
Po zabiegu usunięcia guza z pęcherza dostarczyłem wyniki histopatologii. Ale pani która zajmuje się tą sprawą chce więcej dokumentacji medycznej. Od tego uzależnia wypłatę odszkodowania. Nie mam więcej dokumentacji i nie wiem jak ją stworzyć. Składki biorą chętnie w drugą stronę problemy.
1/5
SD
Sara Dobruszek
Dramat, pomoc drogowa 24h to śmiech a nie pomoc. Cytując pana ,,rano będziemy szukać na nowo usługodawców” Jak się sprzedaje pewne uslugi to wypadałoby mieć czym je realizować. Bo jakbym chciała pomoc w ciągu dnia to bym sobie zadzwoniła rano a nie wieczorem. NIE POLECAM
1/5
AG
Alex Goldenstone
Generali to lichwa! Po telefonicznej rozmowie zapytałem o przykładowej składki OC/AC. Nie pytałem o zakup. W ten dzień (!) wysłali mi już już zawartą police AC (!) i wymagają opłaty! Co to jak nie oszustwo? Sprawa będzie zgłoszona do UOKiK i do rzecznika ochrony praw konsumenta.
1/5
TK
Tom Krill
Kupiłem samochód za 6 dni oc naliczyli prawie 70 zł. Gorzej niż lichwa. A jest ona zabroniona. Całe szczęście, że tylko tyle miałem z nimi doczynienia i nosa miałem wypowiadając umowę.
1/5
PK
Piotr K
Do tej pory ubezpieczałem u nich swoją flotę aut, ale to będą ostatnie polisy w tej firmie. Drogie Generali, neutralność światopoglądowa to podstawa w biznesie.
1/5
SR
Sidt Residt
Szkoda na nich słów!!
1/5
JG
Jagoda Grześkowiak
Nawet ta jedna gwiazdka to zdecydowanie za dużo! Najgorsze towarzystwo ubezpieczeniowe. Utknęliśmy przez nich we Francji i nikt nie chce nam pomóc. Oferowali tłumacza a musieliśmy ostatecznie sami znaleźć go sobie na własną rękę i za niego płacić. Od dwóch dni prosimy się by zorganizowali hol naszego auta do mechanika, którego też sami musieliśmy sobie znaleźć bo nic w tym nie kierunku nie robili. Teraz też się na nas (kolokwialnie mówiąc) "wypięli". TRAGEDIA! Trzymajcie się od nich z daleka jeśli chcecie czuć się bezpiecznie. Zero pomocy, zero inicjatywy, tylko puste przekazywanie wszystkiego do kolejnych działów, które ostatecznie nic z tym nie robią. Zero empatii i chęci wsparcia. Totalny brak profesjonalizmu!
1/5
PW
Piotr Woźniak
Samochód spłonął w wyniku awarii silnika- nie wypłacono odkszodowania z AC ponieważ nie obejmowało tego OWU- generali żeby nie wypłacić pieniędzy sprowadziło specjalistę od pożarnictwa oraz detektywa! Traktowanie uczciwej osoby jako potencjalnego bandyty. Obecnie po 2 latach od wyrejestrowania auta i sprzedaży wraku generali przez prawnika domaga się 800zl za OC:).
1/5
Łukasz Kalwinek
Dramat firma oszukuje klientów u mnie sobie przedłużyli umowę a teraz magicznie umowa została zakończona. Z takim dziadostwem to się dawno nie spotkałem. Unikajcie 2 tysiace mi zniknęło z konta przez nich!
1/5
MM
Małgorzata Majchrzak
Jeszcze z żadną firmą ubezpieczeniową nie napotkałam tylu problemów przy rozpatrywaniu szkody. Zdecydowanie nie polecam.
1/5
A
Adam
Niedziela 26.03.2023 około godziny 9.00 rano… zaraz po przesunięciu czasu… po 24h dyżurze w szpitalu… szkoda z oc sprawcy ubezpieczonego w Generali. Wyłączone auto zastępcze z Carnetu, unieruchomione na parkingu szpitalnym. Brak możliwości powrotu do domu… 25 km… Generali zamknęło naprawę szkody w piątek bez uzgodnienia z serwisem i klientem. Uszkodzone auto jest jeszcze w naprawie. Infolinia Carnetu - jeśli klient nie zapłaci z własnej kieszeni auto pozostaje wyłączone. Infolinia Generali - brak możliwości przedłużenia naprawy ( jest niedziela, Dziewczyna na infolinii nie ma możliwości ruchu do poniedziałku ). Brak możliwości kontaktu Generali - Carnet ( nie rozumiem dlaczego ma się tym zajmować klient??? Szkoda jest z oc sprawcy ubezpieczonego w Generali. Masakra jakaś… no cóż wracam pociągiem…:(
1/5
6
68jacor
Witam wszystkich szanowni państwo o ile możecie to omijać daremnie starania żeby się dodzwonić naciągają na kasę i nie są rzetelni wypowiedzenie można składać i tak wręcz naciągają na kasę żeby płacić płaciłem nie obowiązkowe ubezpieczenie pojazdów wolnobieżnych złożone było wypowiedzenie ale i tak dostałem powiadomienie żeby zapłacić cytuje kończy się panu obowiązkowe ubezpieczenie jak tak można
1/5
K
Kasper
Nie dbają ani nie szanują indywidualnego klienta tylko duże firmy wchodzą w grę. Obiecują gruszki na wierzbie, a jak przyjdzie co do czego to nie odbierają telefonów i bujaj się.
1/5
G
Góral
Znajdą 1000 powodów by uchylić się od odszkodowania przy niestandardowych ubezpieczeniach. Zniechęcają bardzo do instytucji takiej jak ubezpieczenia.
1/5
B
Bizon
Banda oszustów tak na ludziach żerują
1/5
AW
Adam Wisniewski
daję jedną bo mniej nie można, nie chcę mieć nic wspólnego z tą firmą nigdy więcej
1/5
CB
Center BHP
Uszkodzona została brama garażowa w domu, po zgłoszeniu szkody brak kontaktu z likwidatorem szkody niemal przez tydzień, zostaje zgłosić do Ukoik a potem do prawnika.
1/5
J1
Jeremiasz 1980
Stanowczo odradzam. Wycena szkody miała miejsce w czasie pandemii, była nierzetelna, znacznie zaniżona, nie do zaakceptowania przez jakikolwiek zakład naprawczy. Wycena online to jedna, wielka ściema. Raport z kosztorysem otrzymałem na e- maila 1,5 min po rozłączeniu się z rzeczoznawcą. W raporcie brak kilku, widocznych gołym okiem elementów do wymiany. Najśmieszniejsze jest to, że sami sobie przyznali rabaty na części 17%, na materiały lakiernicze 45% i na łączny koszt naprawy 10%. Niezależny rzeczoznawca niekompetentny albo bez wiedzy potrzebnej do wyceny albo w zmowie z ubezpieczycielem. Każdy właściciel samochodu całe życie płaci OC, a jak przyjdzie co do czego, to wszyscy chcą go oszukać na kasę, która " po prostu mu się należy". Wartość z kalkulacji ledwo pokrywała koszt oryginalnych części. Ostatecznie zamiast 9k zapłacili 18k.
1/5
Zanim zaufasz, poznaj

Aktualna oferta ubezpieczeń Generali Życie

Dokładamy starań, aby w przystępny i rzeczowy sposób przybliżyć wszystkim konsumentom problematykę ubezpieczeń na życie. Zaglądaj więc do nas regularnie i sprawdzaj nowe materiały, które regularnie publikujemy!

4.25/5 ocena

Generali Z myślą o życiu PLUS

Sprawdź cechy polisy i opinię eksperta o ubezpieczeniu Generali Z Myślą o Życiu Plus. Dowiedz się, czy ta polisa na życie jest dla Ciebie.

Sprawdź ofertę
3.95/5 ocena

Generali Z Myślą o Dziecku

Wychowanie dziecka to nie tylko codzienna troska i wsparcie emocjonalne, ale także odpowiedzialność za jego przyszłość finansową. Wiele rodzin zastanawia się, jak zapewnić bezpieczeństwo w...

Sprawdź ofertę
Czemu warto wybrać nas

Zgłoszenie szkody w Generali Życie

01

Wypełnij formularz kontaktowy

Podaj podstawowe informacje, abyśmy mogli rozpocząć zgłoszenie szkody. Im dokładniejsze dane, tym szybciej się skontaktujemy i przejdziemy do kolejnych kroków. To zajmie tylko chwilę.

02

Skompletuj dokumenty

Aby sprawnie rozpatrzyć zgłoszenie, przygotuj potrzebne dokumenty. Upewnij się, że ich skany lub zdjęcia są czytelne – to przyspieszy cały proces.

03

Otrzymaj decyzję od ubezpieczyciela

Zespół przeanalizuje zgłoszenie i wkrótce podejmie decyzję o dalszym przebiegu, w tym ewentualnej wypłacie odszkodowania lub kolejnych krokach.

Zanim kupisz, porównaj!

Kalkulator ubezpieczenia na życie

Nasi doradcy pomogą Ci dopasować ubezpieczenie na życie do Twoich indywidualnych potrzeb.